טיול אופניים במונטנגרו 7 ימים

    טיולי אופני הרים

    מסע אופניים בין האלפים הדינרים לים האדריאטי

    טכני: כושר:

    לחופי הים האדריאטי, בשוליים הדרום מערביים של הרי הבלקן, ממוקמת מונטנגרו, עם ארבע שמורות טבע, האלפים הדינרים המזדקרים מהים, הערים העתיקות והיפות של הים האדריאטי והנהרות העמוקים, הטיפוס במעלה הכבישים המתפתלים מן החוף דרך ההרים אל הרמות בשיפוליהם הצפונים, כל אלו הופכים את הוא חווית רכיבה שונה מכל מה שהכרתם!   GO ADVENTURE מזמינה אתכם למסע אופניים חלוצי ומסעיר אל הנופים הדרמטיים של האלפים הדינרים. מסע חוויתי בשילוב של הדרכה חוויות ומקצועית, בסטנדרטים של GO ADVENTURE, מפגש מרתק עם תרבות ופולקלור מקומי, אירוח וחוויות בלתי נשכחות.

    מסלול הטיול

    יום 1

    מתל אביב לפודגוריצה

    נצא מתל אביב בטיסת בוקר לטיווט. נפגוש את הצוות המקומי ונעלה בדרך מרהיבה שמעל מפרץ קוטור הנחשב מהיפים בעולם. משם נמשיך כפר נייגושי לארוחת צהריים והרכבת האופניים ונצא לסיבוב חימום סביב העיירה הציורית. נמשיך בדרך פארק שצופה אל המפרץ וההרים שסביבו. נכנס לפארק לובצ'ן ונדווש בדרך ג'יפים בנופי קרסט ייחודיים. נעצור בבקתת הרים מקומית לבירה קרה ומשם נתגלגל לעיירה צטיניה ( (Cetinje לקראת שעות הערב המוקדמות נצא בנסיעה לפודגוריצה. שם נלון במלון במרכז העיר.

    רכיבה: 30 ק"מ 400-450 מטרים עליות מצטברות

    יום 2

    מפודגוריצה לעבר רכס ג'ייבו ( Zijev)

    לאחר ארוחת הבוקר ונצא בהקפצה של שעה לכיוון רכס ג'ייבו הנושק לגבול אלבניה. נתחיל בכפר ציורי שמעליו נופים בגבהים של 2000 מטרים מעל פני הים. נרכב לאורך הרכס בין כפרים על קצה שעובדים כל השנה על מנת לשרוד את החורף ומשם פנוראמה מרשימה לכיוון העמקים המחורצים של נהרות מונטנגרו עד לאגם מרהיב בין רכסי ההרים שם נעצור לארוחת צהריים. משם נרד בירידה מטריפה לעבר העמק המרשים של תחילת עמק הטרה ונמשיך בירידה ארוכה וכיפית עד סוף היום. נעלה בהקפצה קצרה לעיירה קולשין בה נלון במלון מפנק.

    רכיבה: 45 ק"מ 850 מטרים עליות מצטברות.

    יום 3

    שמורת הטבע – BIOGRADSKA

    נפתח בבוקר של כיף אל מול האלפים הדינרים. נצא ליום רכיבה מהיפים שתחוו. נחצה את שמורת הטבע ביו-גרדצקה- "שמורת החיים". השמורה הוכרזה על ידי מלך סרביה-דושאן נמנצי ב- 1615, שחוקק חוק האומר שכל כפרי שכורת עץ עליו לנטוע 5 אחרים במקומו. לנו לא נותר אלא להודות לו על ששימר את נופיה הפראיים של השמורה. נרכב על קו הרכס ממנו נוף של º360 שילווה אותנו כל היום לכיוון אלבניה ופנים מונטנגרו. נעצור לארוחת צהריים באחד מכפרי הקיץ ומשם נגיע בירידה מטריפה לאגם אלפיני שסביבו סינגל מדליק, ללא ספק זה יהיה סיום מופלא ליום נהדר. הקפצה קצרה של 20 דקות תביא אותנו חזרה למלון המפנק בקולשין.

     רכיבה: 45 ק"מ 800 מטרים עליות מצטברות

    יום 4

    קניון הטרה רפטינג ורכיבת אחה"צ בז'בליאק

    לאחר שלשה ימים מאומצים זה הזמן לרפטינג על קניון הטרה. נצא מהמלון לאחר ארוחת הבוקר לכיוון העיירה מויקובאץ' ממנה מתחיל נהר הטרה להתחתר בדרמטיות ולהפוך לקניון אדיר מימדים. הנסיעה לאורך הקניון תהייה ללא ספק אחת החוויות שלא ישכחו, בדרך נעצור ביער עבות שלאורנים שחורים שמוגנים על ידי אנסקו וגם לקפה במלון ששימש בעבר כבקתת ההרים של טיטו. נגיע לאתר הרפטניג וכמובן שגם לגשר המפורסם שמעל קניון הטרה. נתארגן עם הציוד ונצא לשייט על הנהר שייערך כשעתיים. במהלך השייט נתרשם מהנהר נקפוץ לשחייה במים הצלולים ונלך ברגל למעיין ייחודי. לאחר השייט תחכה לנו ארוחת צהריים מפנקת עם שנפס מקומי מול הנוף המשגע.  אחר הצהריים נצא לרכיבה של שעה וחצי עד שעתיים ביערות והאגמים שסביב העיירה ז'אבליאק בה נלון באכסניית מטיילים בשני הלילות הבאים.

    יום 5

    רכס הדורמיטור

    עוד יום מרהיב לפנינו, ברכס הדורמיטור המרשים. נתחיל את היום בהקפצה קצרה שתחסוך עבורנו קצת עלייה. נפרוק את האופניים ונתחיל לדווש בנוף עוצר נשימה של רכס הדורמיטור שמתנשא לגבהים שמעל 2000 מטרים. נתרשם מהקימוט האדיר שהרים את רכס זה על שלל התופעות הגיאולוגיות שבו. נחצה את קניון הסוצ'יסה העמוק, ונאכל צהריים בכפר טרסה שבו סיפור מעניין ממלחמת העולם השנייה. אחר הצהריים נצא לרכיבה מדליקה בסינגל כיפי לאורך שיפולי הרכס ונסיים באגם "שחור" עם הליכה רגלית סביב האגם לשחרור.

    רכיבה: 50 ק"מ 850  מטרים עליות מצטברות.

    יום 6

    רכס הסיניאבינה וסיום בעיירת הקיט בודווה שבחוף האדריאטי.

    ביום זה נחצה רכס מרשים שמעל נהר הטרה (Tara). נתחיל את היום ברכיבה מהמלון במישורים סביב העיירה זבליאק. נדווש בעלייה מתונה לאורך יער אורנים מרשים, בסוף העלייה תגמול נאה בדמות של נוף מרחבים אדירים זרועים בכפרי קיץ שנלקחו מהאגדות. נמשיך לדווש עד שנגיע לאגם הנסתר שהוא אגם אלפיני שמימיו צלולים. שם נעשה הפסקת ארוחת צהריים וזה יהיה הזמן של האמיצים לרחצה. משם לסיום היום נצא בירידה ארוכה וכייפית שתמשך כמעט שעה. נסיים בבירה מקומית בנקודת הסיום. משם נסע לכיוון העיר בדווה דרך הקניון של נהר המורצ'ה. לבודווה נגיע בשעות הערב המוקדמות. לאחר ארוחת הערב נצא לבלות את סיום הטיול בעיר השוקקת.

      רכיבה: 50 ק"מ 650 מטרים עליות מצטברות  

    יום 7

    נצא בטיסת בוקר מטיוואט לתל אביב

    תאריכי יציאה ומחירים

    כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

    נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
    השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

    רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

      דגשים מיוחדים

      המחיר כולל

      טיסות שכר ישירה לטיבאט וחזרה לתל אביב.
      מס נמל והיטל בטחון (כפי שידוע לנו נכון ליום הוצאת ההצעה-ייתכנו שינויים במיסי הנמל.)
      הטסת האופניים.
      לינות על בסיס שני רוכבים בחדר זוגי.
      מדריך אופניים ישראלי מצוות GO ADVENTURE
      מדריך מקומי בג'יפ.
      העברות בוואן נוח במהלך הטיול.
      ג'יפ ליווי בחלק מימי הרכיבה (בימי השטח הארוכים)
      כלכלה מלאה מצהריים היום הראשון, ועד בוקר יום אחרון.
      מים באוטובוס, במהלך יום הטיול ובארוחות.
      ערכת קפה, פירות ופירות יבשים במהלך הטיול.
      כניסות לאתרים ולשמורות הטבע.
      תמיכה לוגיסטית.
      דמי רישום בסך 150 €
      טיפים לנותני שירות מקומיים (במלונות, במסעדות)

      המחיר אינו כולל

      ביטוח נסיעות ומטען אישי המתאים לאופי הפעילות.
      אופניים וחלפים וביטוח אופניים.
      הוצאות אישיות (שתייה קלה בארוחות, מזכרות וכד').
      טיפ למדריך הישראלי, למדריך המקומי ולנהג
      בדיקות קורונה בכפוף לנהלים בישראל ובמונטנגרו שיחולו במועד הנסיעה

      תנאי תשלום, ניתן לבחור באחד משני מסלולים:

      3 תשלומים ללא ריבית- מקדמה בסך 150€ תיגבה מהמטיילים בזמן ההרשמה. חיוב על יתרת התשלום יתבצע בתחילת החודש שלפני הטיול. החיוב יתבצע ללא הודעה נוספת.
      תשלום במזומן- מקדמה של 150€ באשרי תיגבה במועד הרישום, יתרת התשלום יכולה להתבצע על ידי העברה בנקאית , תשלום במזומן, או פריסה בצ'קים עד 30 ימי עסקים לפני הטיול.

      הערות:

      הטיסה היא טיסת שכר לטיווט. במקרה של שינויים בעלות הטסת האופניים ו/או מיסי הנמל ו/או הטילי הדלק ו/או במדיניות חברות התעופה יעודכן מחיר הטיול בהתאם ותכול תוספת על המשתתפות בטיול.
      ייתכנו שינויים בתוכנית בימים הראשון והאחרון עקב שינויים בטיסות. לא יינתן זיכוי כספי עבור ארוחות שלא התממשו עקב שינויים בזמן ההגעה או החזרה לארץ כתוצאה משינויים בטיסות ייתכנו שינויים בסדר הימים.
      מינימום לסגירת קבוצה הוא 12 מטיילים.
      המחיר מתבסס על לינת שני רוכבים בחדר זוגי.
      תוספת לאדם בודד בחדר זוגי (סינגל) : 195€
      מסלול הטיול עלול להשתנות בשל תנאי מזג אוויר, הוראות השלטונות המקומיים, תקלות טכניות או החלטת המדריך בשטח.
      במידה ואחד או יותר מהמטיילות תרצנה לחרוג ממסגרת הזמנים של הטיול תחויבנה החורגות בתוספת על כרטיס הטיסה (Divide).
      GO ADVENTURE אינה נושאת באחריות לתקינות האופניים, ולנזקים שעשויים לקרות לאופניים במהלך הטיול, מהלך הטיסות והעברות הקרקעיות. אנו ממליצים לרכוש ביטוח נסיעות והרחבה לביטוח אופניים מתאים לאופי הטיול.
      אהבתם את הטיול? נהדר! צרו אתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם אהבתם את הטיול?

      מידע נוסף

      מונטנגרו – אהבה ממבט ראשון

      כבר יותר מ 15 שנה שנעם תדהר מטייל באופני הרים בעולם ואין ספק שההפתעה הגדולה ביותר שציפתה […]

      כתבת וידאו על טיול ג'יפים בסרביה

      הגיע הזמן לגלות את סרביה – יעד מרתק עם נופי פרא ושמורות טבע מהיפות באירופה. טיול ג'יפים […]

      המלצות המטיילים שלנו

      רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

      טיול אופניים במונטנגרו 7 ימים

      טיולי אופני הרים

      מסע אופניים בין האלפים הדינרים לים האדריאטי

      טכני: כושר: