טיול בטבע פראי בין נהרות ,אגמים, מערות וקסם בלקני.

    סרביה בורכה בהרים ירוקים, נהרות, אגמים ומערות נטיפים מהיפות בעולם.אל היופי הזה נוספים מפגשים מרגשים עם תושבי ההרים, הפולקלור המקומי, המוזיקה והסרטים.
    טיול ג'יפים לסרביה, כולל חצייה של שמורת הטרה בדרכי שטח, ביקור בבלגרד התוססת ובכפר של אמיר קוסטוריצה, חציית הגבול ליום מרתק בבוסניה, נסיעה ברכבת קיטור והרבה ראקייה ואוכל בלקני משובח...

    מסלול הטיול

    יום 1

    טיסה לבלגרד ונסיעה לכייון נהר הדרינה

    נצא בטיסת בוקר לבלגרד, נפגוש בשדה את הצוות המקומי, נחתום עלה הג'יפים  ונסע הישר לכיוון נהר הדרינה . נעצור לקפה ועוגה ומשם נמשיך בדרכינו צפונה. לקראת צהריים נעצור בכפר ציורי לארוחה אצל משפחה מקומית. משם נמשיך דרום מערבה ונרד מהכביש לנסיעת שטח, נגיע עד לנהר הדרינה שם על הגדה הצפונית נשב לקפה שחור על האש עם תצפית לגדה הדרומית שהיא שטח בוסניה, לאחר מכן ניסע לאורך נהר הדרינה עד לעיירה באיינה בסטה עיירת המחוז באזור הטרה, ארוחת ערב ולינה במלון שלנו.

    יום 2

    נהר הדרינה, שמורת טרה אגם Zaovine

    נצא בבוקר בדרך שטח מתפתלת המטפסת לכוון תצפית Oslusa ממנה מראות מרשימים לעבר נהר הדרינה ובוסניה, נמשיך בדרך שטח לכוון האגם המרכזי של שמורת טרה, זאובינה (Zaovine).נהנה  מיערות האורן הזהוב והאורן השחור שילוו אותנו.  נסיעת שטח לפרדוב (Predov Krst), שהוא למעשה המרכז של השמורה.  משם ליאגוסטיצה (Jagostica), שם נטייל ברגל ולאחר מכן נאכל צהרים בפריסת שטח או אצל משפחה מקומית. נגיע בחזרה לבאיינה בסטה אל המלון שלנו ללינה.

    יום 3

    שמורת טרה ומוקרה גורה

    ניפרד מהכפרPerucac  ונסע לאגם .Perucac נתחיל את הבוקר בשייט קיאקים רגוע של עד שעתיים וחצי . משם נשיך בנסיעת שטח למיטרובץ, שם נעצור לארוחת צהרים במסעדה מקומית ונמשיך לטיול רגלי ביער במסלול מרשים. נמשיך דרך השטח ופסגת הרי הטרה נגיע לעיירה מוקרה גורה ולכפר דרבנגרד כפר העץ – שנבנה ותוכנן על ידי הבמאי הסרבי המפורסם  אמיר קוסטוריצה, הכפר בנוי כולו בבתי עץ ציוריים, כאילו נלקחו מתוך האגדות. בכפר זה נמצא גם פריטי תפאורה מהסרטים הידועים ואפילו נוכל לצפות בסרט לאחר ארוחת ערב. לינה במלון מצ'בנק בתוך הכפר.

    יום 4

    יום שטח, מפלי גוסטילז' ,זלטיבור.

    את היום נתחיל בארוחת בוקר ובסיור בכפר הציורי של קוסטריצה , לאחר מכן נצא בדרך שטח מרתקת אל מול נופים מרהיבים לכוון זלטיבור. דרך הג'יפים נחווה את נופיה היפים והציוריים של אלבניה. הנסיעה  מאתגרת לעיתים, נעבור בין כפרים ובקתות רועים מבודדות.  נעצור להפסקת קפה על אחת הפסגות הגבוהות עם תצפית מרשימה לאזורי מרעה, לאחר מכן נמשיך לכוון זלטיבור, עיר נופש ואתר סקי השוכנת בגבה 1100 מטרים. משם נמשיך לכיוון מפלי גוסטליג' ((Gostilje , את ארוחת הצהריים נאכל במסעדה מקומית בכפר לוביס. למעוניינים ניתן לבקר בחוות גידול פורלים. משם בדרך שטח חזרה לזלטיבור. לינה בזלטיבור, בערב נצא למרכז העיירה לבירה קרה בבר המקומי.

    יום 5

    אגם אובץ, שייט, המיעוט המוסלמי, זלטיבורר

    לפנינו אחד השיאים בטיול, יום מרשים ומיוחד, נצא בכביש דרומה לכוון נבה וארוש ואגם זלאטאר (האגם המוזהב), נעצור תצפית והפסקה קצרה ומשם נמשיך לכוון שמורת סייניצה (Sjenuca). נסיעת שטח מדהימה בין כפרים מוסלמים המעוטרים במסגדים מיוחדים, נגיע בחצי שעת הליכה לתצפית מדהימה על נהר האובץ (בתמונה למעלה) נרד בנסיעת שטח עד למעגן הסירות ונצא לשייט בקניון נהר האובץ שבו מקננים למעלה מ 100 זוגות נשרים, שמורת אובץ היא גם ביתם של כ-100 מינים שונים של עופות, ביניהם הנשר המקראי (נשר קרח). באזור השמורה חיים כ-500 נשרים, מהם כ-130 זוגות. נרד מהסירה בגדה הדרומית לחובבי ההליכות נטפס ברגל לפתח מערת נטיפים על המצוק ונעלה לתצפית הנשרים הייחודית.

    יום 6

    מערת נטיפים מיוחדת, חזרה לעיר בלגרד

    נצא מזלטיבור, ניסע לכוון מערת סטופיצה, מערת נטיפים מיוחדת ויפה, נרד ברגל דרך היער עד לכניסה למערה. זוהי מערה קרסטית מרשימה, בה זורם נחל קטן, בעיקר בחורף, אשר יוצר צורות שונות של מפלים ו"בריכות קטנות" בסלע הגיר. נעצור לארוחת צהריים בעיירה טופולה במסעדה מקומית. משם נמשיך לעיר בלגרד ללינה בעיר. נקנח את היום בארוחת ערב חגיגית במסעדה מקומית ברובע האמנים, עם חגיגה בלקנית עם נגנים צוענים והרבה .

    יום 7

    העיר בלגרד וחזרה ארצה

    לאחר ארוחת הבוקר, נחבור למדריך המקומי לסיור בעיר בלגרד ואתריה. ניסע הישר למרכז העיר לסיור הכרות עם העיר. נעלה למצודת ולתצפית על מפגש הנהרות הסבה והדנובה. משם נמשיך  למדרחוב, עמוס בתי קפה וצעירים, וברובע האמנים..,. זמן  חופשי בבלגרד לקניות אחרונות. אחה"צ נתארגן ונצא לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה. שימו לב ההמראה ב27/4 בשעה: 00:10.

    • הדרכה- מדריך ג'יפים ישראלי מנוסה, שמתמחה בבארצות הבלקן ובסרביה
    • תוכנית- מסלול ייחודי לעומק השטח
    • ניסיון- ניסיון מוכח עם טיולי ג'יפים קודמים בסרביה
    • טיול בראש שקט- כלכלה מלאה, כניסות לאתרים, שלל פעילויות, הכל מתומחר ומתוכנן מראש, את הארנק תשאירו בבית
    • לוגיסטיקה- מלונות נוחים, ארוחות ופריסות שטח

    תאריכי יציאה ומחירים

    כרגע אין תאריכי יציאה קרובים לטיול

    נשמח לשלוח לכם הודעה כשיקבעו התאריכים ולעניין אתכם בהרשמה.
    השאירו לנו את פרטיכם בטופס המצורף וניצור עמכם קשר בהמשך.

    רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?

      דגשים מיוחדים

      מחיר הטיול כולל

      טיסות שכר בינלאומיות כולל מיסים.
      7 לילות בבתי מלון בדרגת תיירות טובה, בחדרים זוגיים עם מקלחות ושירותים צמודים. (למעט בלוקה)
      כלכלה מלאה: מערב יום 1 ועד צהרי יום 7 - ארוחות בוקר וערב במלונות, ארוחות צהרים במסעדות מקומיות, פיקניק או בתי מקומיים.
      השכרת ג'יפים לפי 4 אנשים ברכב
      ביטוחים לג'יפים, ביטוח נגד גניבות רכב, לא כולל ביטול השתתפות עצמית
      מדריך ישראלי מצוות GO ADVENTURE
      מדריך מקומי דובר אנגלית לאורך כל הטיול
      דלק לג'יפים
      מים מינרלים בג'יפים במהלך הטיול
      כניסות לאתרים על פי התוכנית
      טיפים לנותני השירותים בחו"ל למעט המדריך הישראלי והמקומי

      המחיר אינו כולל

      הוצאות בעלות אופי אישי (כביסה, דואר, שתייה בארוחות וכו')
      ביטוחים אישיים וביטוח ביטול השתתפות עצמית
      ארוחות מעבר לכלול בתוכנית הטיול
      טיפ לצוות המדריכים

      דגשים

      רק נהגים מעל גיל 25 מורשים לנהוג בג'יפ.
      בטיול ג'יפים לסרביה על המטיילים להצטייד ברישיון נהיגה בינלאומי.
      GO ADVENTURE לא אחראית לשינויים במסלול במקרה של שינויים בלוח הטיסות. לא יהיה זיכוי כספי על ארוחות שלא מומשו בפועל או על שינויים במסלול כתוצאה משינויים ואיחורים בלוח הטיסות.
      התוכנית ועלותה מתבססות על מחירי הטיסות ומיסי הנמל שקיבלנו מחברות התעופה נכון ליום ההצעה. אם יהיו שינויים בעלות הטיסה בזמן ההזמנה יחולו שינויים אלו על המטיילים.
      הטיול לסרביה הינו טיול לעומק השטח, ייתכנו שינויים במסלול ובלוחות הזמנים כתוצאה ממזג אוויר, הוראות השלטונות המקומיים, תנאי דרך או לפי החלטת המדריך בשטח לטובת המטיילים והתנהלות הטיול.
      הג'יפים המשמשים את טיולי השטח בארצות השונות נשכרים מחברות השכרה מקומיות, ומבוטחים ע"י חברות ביטוח מקומיות. כמקובל בכל העולם חוזה השכירות ייחתם ישירות בין המטיילים לבין חברת ההשכרה המקומית.
      הרכבים הינם מסוג טיוטה 4 ראנר, ג'יפ שירוקי, לנד רובר דיסקברי, מיצובישי פאג'רו או דומה.
      חברת GO ADVENTURE אינה מתחייבת שתהיה אחידות בין הרכבים וייתכן מצב שבו בשיירה יהיו רכבים מסוגים שונים.
      על הנהגים בטיול חלה חובה לנהוג לפי חוקי הנהיגה בסרביה ולפי הוראות המדריך בשטח. אם מטייל/ת לא יפעל לפי נהלים אלו, החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע ממטייל/ת לנהוג ברכב במהלך הטיול.
      בטיול ג'יפים לסרביה, ביטוח הרכב אינו מכסה נזקים לשמשות, צמיגים ומרכב תחתון.
      ניתן להרחיב את הביטוח ולרכוש ביטוח ביטול השתתפות עצמית במקרה של נזקים אחרים המוכרים בפוליסת הביטוח. לפרטים פנו למשרדינו.
      חברת GO ADVENTUREאינה אחראית לנזקי גוף ורכוש שעלולים להיגרם כתוצאה מן השימוש והנהיגה ברכבים השכורים הנ"ל.
      המחיר מתבסס על קבוצה של 20 או 24 מטיילים. במקרה של קבוצה קטנה יותר המחיר יתעדכן בהתאם.
      אהבתם את הטיול? נהדר! צרו אתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם אהבתם את הטיול?

      מידע נוסף

      לאלפים היוליים בסלובניה בחופשת אופניים

      Ride Slovenia 2016 צוות אקו ADVENTURE יחד עם WE RIDE בסלובניה

      כתבת וידאו על טיול ג'יפים בסרביה

      הגיע הזמן לגלות את סרביה – יעד מרתק עם נופי פרא ושמורות טבע מהיפות באירופה. טיול ג'יפים […]

      המלצות המטיילים שלנו

      רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.